Počitnice
Turistični portal za vse tiste, ki bi radi oddali svojo sobo, apartma, hotelsko nastanitev.

Oglašujte z nami!
Oglašujte na strani za ženske in dekleta pardon.si, kontaktirajte nas.

Aktualen
Želite spoznati nove prijatelje, izmenjavati video posnetke, fotke? Pridružite se nam!

Podnapisi
Želite imeti slovenske podnapise, ovitke, itd.? Obiščite nas!
Četrtek, 18 April 2024

Neverjetne pritožbe

Ne boste verjeli, nad čim vse so se zmožni pritožiti potniki: med drugim nekateri krivijo agencijo za svojo nosečnost, drugi imajo težave s preglasnim morje in še marsičim. Človek ne ve, če bi se smejal ali jokal.

Mi smo se raje nasmejali:

“S fantom sva rezervirala sobo z dvema ločenima ležiščema, dali pa so naju v sobo z zakonsko posteljo. Mislim, da ste vi krivi, da sem na dopustu zanosila. Če bi naju dali v sobo, ki sva jo rezervirala, se to ne bi zgodilo.” je v pritožbo zapisal mladi par.

“Sončenje “zgoraj brez” bi morali prepovedati. Moje počitnice so bile uničene, saj je mož ves čas gledal druge ženske.” se je ogorčeno pritožila neka gospa.

Potnica na križarki se je pritožila zaradi preglasnega morja in zahtevala, da ladijske kabine opremijo z boljšo zvočno izolacijo.

Par na križarjenju se je pritožil nad kapitanom križarke, ki naj bi bil zelo nesramen in brezobziren. Razlog: kapitanu sta zjutraj pustila sporočilo, da se bosta na ladjo ta dan vrnila dve uri po predvidenem izplutju, ker je v mestu “preveč stvari za početi”. Ker je križarka seveda izplula po določenem urniku, se je par pritožil in zahteval povračilo stroškov za prevoz do naslednjega kraja, kjer sta se ponovno vkrcala na križarko.

Na potovanju po Aljaski se je nek potnik pritožil zaradi nizkih temperatur in zahteval povračilo stroškov za nakup toplih oblačil, ki jih ni imel s seboj. “Vsa potovanja bi morala biti v tople kraje. Sploh se nisem mogel kopati in domov nisem prišel prav nič zagorel!” je še napisal v pritožbo.

Neki ženska se je pritožila, ker na križarki z imenom “Celebrity Cruises” ni srečala niti enega zvezdnika. Zares nezaslišano.

Neki par se je pritožil nad prijaznostjo osebja in izvrstno postrežbo v hotelu, saj sta zaradi tega za napitnine porabila veliko več denarja kot sta načrtovala. Seveda sta zahtevala, da jima turistična agencija denar povrne.

V opisu hotela je pisalo: “Brez frizerjev”. Ogorčen gost je nadrl receptorja: ” Sem šolan frizer, ali to zdaj pomeni, da v vašem hotelu nisem zaželjen?!”

 

 продвижениеtopod.inпродвижение сайтаанонимайзер для одноклассников хамелеон бесплатноаквалооэкспресс займ на банковский счетcasino gratis descargarescort independentbet at home casinoSport bet 888стоймость алтеза



Dodano v kategorijo: Vicoteka