Počitnice
Turistični portal za vse tiste, ki bi radi oddali svojo sobo, apartma, hotelsko nastanitev.

Oglašujte z nami!
Oglašujte na strani za ženske in dekleta pardon.si, kontaktirajte nas.

Aktualen
Želite spoznati nove prijatelje, izmenjavati video posnetke, fotke? Pridružite se nam!

Podnapisi
Želite imeti slovenske podnapise, ovitke, itd.? Obiščite nas!
Torek, 19 Marec 2024

11. VIP Q MAX Rally GEOSS

11. VIP Q Max Rally Geoss je bil zgodovinski, zaznamovalo pa ga je večje število znanih obrazov. Letošnja trasa je bila dolga kar 277 kilometrov, kar pomeni, da je bil letošnji rally najdaljši v zgodovini VIP rallyja. Poleg dolžine sta letošnji rally zaznamovali dve stvari: ekologija in dobrodelnost. Ni pa manjkalo tudi večje število VIP gostov, med katerimi je bilo opaziti podjetnike, gospodarstvenike, športnike in estradnike. Med najbolj borbenimi so bili zagotovo igralec Rado Mulej, trener KK Union Olimpija Sašo Filipovski, pevka Katja Fašink, Miss Universe Marika Savšek, pevca Dadi Daz in Damir Kovačič, Boštjan Zupančič, član skupine Victory, člani skupine Perpetuum Jazzile, Diamantka Katarina Benček … Udeležence je prišel na večerno zabavo v portoroški Papriki pozdraviti tudi piranski župan Peter Bossman, ki je ob tej priložnosti poudaril predvsem ekološki in humanitarni pomen prireditve. Večer, ki ga je moderirala piarovka in TV voditeljica Kaly Kolonič, je z glasbo obarvala neverjetno vokalno nadarjena Severa Gjurin, ki je nastopila skupaj s svojim bratom Galom in bandom.

Ena od najpomembnejših stvari za dobro uvrstitev na letošnjem VIP Q Max Rallyju Geoss je bila poraba. Organizatorji so namreč merili porabo med prvim Petrolovim bencinskim servisom v Moravčah ter zadnjim, mimo katerega so se morali peljati, to pa je bilo Jagodje nad Izolo. Količnik porabe so izračunali tako, da so primerjali tovarniško normirano porabo s porabo na rallyju, to pa je bil hkrati tudi odličen preizkus novih petrolovih goriv Q max.

»Tako udeleženci, kot gorivo so se zelo izkazali,« je povedal Primož Lemež, predsednik organizacijskega odbora in dodal: »Namen rallyja je bil res ekološki, saj smo želeli udeležencem dokazati, da se da s pametno vožnjo porabiti precej manj goriva. Večina jih je bila nad svojo porabo prijetno presenečena. In če bodo tudi v bodoče udeleženci zaradi rallyja pri vožnji porabili samo odstotek manj goriva, kot so ga, pa še obljubljene tri odstotke zaradi novega goriva, smo naredili kar veliko, tako za denarnice sodelujočih, kot tudi za okolje.« V varčni vožnji je bil na letošnjem rallyju daleč najboljši Bogdan Pušnik, ki je na podelitvi povedal: »Ker sem prepričan, da bodo organizatorji tak rally pripravljali tudi v prihodnje, vam bom zaupal samo 3 od 32 skrivnosti majhne porabe. Najprej sva z Markom Pirmanom pravilno napolnili pnevmatike, izklopila sva klimatsko napravo in okna sva odpirala samo takrat, ko sva zavirala. Sicer sva na vseh 277 kilometrih zelo trpela, ampak zmaga je sladka.« Bogdan je resnično dosegel zavidanja vreden rezultat, saj je s svojim predelanim BMW 1M porabil kar za 23 odstotkov manj goriva, kot je zapisano v tovarniških podatkih.

Nad tako porabo pa je bil navdušen tudi Rok Cuderman, direktor marketinga na Petrolu: »To je res fantastičen podatek. Vesel sem, da ima 3 odstotke pri tem tudi novo gorivo Q Max. Pa tudi ostali vozniki so dosegali odlične rezultate. To je res samo dokaz, da je naše gorivo res kakovostno!«

Za razvrstitev v generalni razvrstitvi pa so bile pomembne tudi ostale stvari. Tako kot vedno, je organizator Primož Lemež tekmovalce tudi letos presenetil z nenavadnim preizkusom. To je bilo tekmovanje v pikadu, vendar so morali tekmovalci vreči čim manj, saj je vsaka točka namreč pomenila eno kazensko sekundo. Na koncu se je izkazalo, da je bila ta igra celo odločilna. Veliko tekmovalcev je namreč povsem zgrešilo tarčo in zato dobilo 100 kazenskih sekund. Najboljša v metanju pikada sta bila Klemen Šparovec in Vesna Kanjir. Tekmovalci so morali prevoziti tudi dve spretnostni vožnji, ki jih letos lahko imenujemo celo hitrostni preizkušnji. Prva je potekala po parkirišču postojnske jame in to natanko tako, kot pred leti na pravem rallyju Saturnus. Na tej vožnji so tekmovalci vozili s VW Up-om, druga vožnja pa je potekala v okolici kartodroma Koper, kjer so udeleženci vozili športne Citroene DS3. Tudi ta spretnostna vožnja je bila precej hitra. Svoje so k točkovanju doprinesla tudi vprašanja iz poti, na katere so morali tekmovalci odgovoriti pravilno in hitro, drugače so jih spet čakale kazenske točke.

Na koncu se je izkazalo, da se bosta za naslov najboljšega na 11. VIP Q Max rallyju potegovali dve posadki: Ico Strgar in Mojca Lenassi, ter Andrej Prebil in Danijela Prebil. »Škoda, za malo nam je zmanjkalo. Krivo pa je verjetno to, da smo se na Nanosu majčkeno izgubili in s tem potrošili nekaj več goriva. Drugače pa smo zelo uživali, še posebno otroka. Vse je bilo super, res pa je, da je bilo tudi naporno. Očitno pa je recept za dobro uvrstitev ta, da se v avtomobilu dobro skregaš,« je bil zadovoljen Ico Strgar.

Seveda pa je bil še bolj zadovoljen Andrej Prebil: »Vse je bilo super, prva liga. Imel sem srečo pri pikadu, saj sem ciljav v sredino, kajti bal sem se, da bi zgrešil tarčo. Pa tudi nad porabo sem presenečen. Jasno, da smo veseli zmage in povsem jasno je, tako kot večina drugih, s katerimi sem se pogovarjal, da se bom rallyja udeležil tudi drugo leto!«

Tako zmagovalec pri porabi Bogdan Pušnik, kot Andrej Prebil, sta prejela lepe nagrade glavnega pokrovitelja Petrola.

Za konec je primož Lemež povedal: »Besedica rally v osnivi pomeni druženje in izredno sem vesel dobrega in prijetnega vzdušja na rallyju. S samo organizacijo sem zelo zadovoljen, seveda pa še vedno ostaja kar precej prostora za izboljšave. Veseli pa smo tudi prispevkov, ki so jih v humanitarne namene darovali udeleženci rallyja. Za drugo leto že imam načrt in že imam nekaj idej, kako bom tekmovalcem spet kakšno ušpičil. Zahvaljujem se vsem udeležencem in seveda pokroviteljem te prireditve!«

Kaly Kolonič, Foto: Katja Kodba in Žan Modlic



Dodano v kategorijo: Dogaja se, Domača scena