Mary J. Blige razočarana nad svojim oglasom
Mary J. Blige je končno spregovorila o svojem oglasu za Burger King in oboževalcem odgovorila na polemike, ki izvirajo iz dejstva, ker Mary v oglasu s svojim soul vokalom poje o ocvrtih piščancih in tortilijah na preveč naiven in pretiran način.
Po prvem predvajanju na televiziji je Blige prejela veliko sporočil razočaranih oboževalcem, saj menijo, da se je s tem oglasom osramotila in ponižala svoj ugled. “Ko smo se dogovarjali za snemanje oglasa in sem ponudbo tudi sprejela, je cel projekt deloval bolj ustvarjalen in zabaven ter z določeno mero domišljije, vendar je oglas izpadel drugače. Razumem, zakaj so oboževalci razočarani, vendar vedite, da če bi vedela, kakšen bo rezultat, ne bi nikoli sprejela takšne ponudbe,” je pred dvema mesecema v sporočilu zapisala Mary, nato pa svojo zagrenjenost javno izrazila tudi na intervjuju za newyorški radio.
“Nisem uspela prej odgovoriti na obtožbe, saj so me vsi hoteli križati, ko so videli oglas, zato sem najprej prebrala vse obtožbe oboževalcev, ki so me resnično prizadele. Želela sem narediti nekaj za moje dobro, vendar so mi odzivi na internetu strli srce. Gre za izkušnjo, od katere sem se sicer nekaj naučila, vendar me je zelo prizadela,” je povedala in dosegla to, da so pri Burger Kingu oglas ukinili, zaslužila pa je kar dobra dva milijona dolarjev.(siol.net)