Trend počitnikovanja doma se nadaljuje
Lani je približno polovica (51 odstotkov) vseh evropskih turistov načrtovala počitnice v domači državi. Mnogi napovedujejo, da se bo ta trend nadaljeval tudi v letu 2012, zato Evropska komisija s pobudo Evropske destinacije odličnosti (EDEN) spodbuja Evropejce k odkrivanju množice skritih zakladov, ki jih čakajo na domačem pragu.
Cilj pobude EDEN je predstaviti, kako edinstvene destinacije, ki so bile doslej razmeroma neodkrite, lahko ponudi Evropa. Destinacije EDEN po vsej Evropi ponujajo obiskovalcem priložnost, da spoznavajo kulturo in tradicije svoje dežele.
Evropski komisar za industrijo in podjetništvo Antonio Tajani je pred kratkim povedal, da EDEN izpostavlja trajnostne turistične destinacije, v katerih se turizem povezuje z lokalno skupnostjo in njeno okolico. Izpostavil je, da v hitro spreminjajočem se svetovnem gospodarstvu EDEN nadaljuje z razkrivanjem pristnosti in inovativnosti v evropskem turizmu. S tem bo po njegovem mnenju pridobilo tudi lokalno gospodarstvo, predvsem mala podjetja, zato lahko EDEN pomaga pri premagovanju trenutne gospodarske krize.
Destinacije se vsako leto na drugo temo potegujejo za naslov Evropska destinacija odličnosti v svoji državi. Maša Puklavec iz Slovenske turistične organizacije je ob tem izpostavila, da so se slovenske EDEN destinacije zavezane trajnostnim načelom razvoja turizma in ponujajo nepozabna doživetja obiskovalcem, ki navdih in doživetja iščejo v neokrnjeni naravi, različnih aktivnostih ob vodi in na njej, edinstveni zgodovinski in tehniški dediščini ter odlični slovenski gastronomiji.(vecer.com,sta)